30 Ekim 2010

İçimden geldiği gibi..

Dün can sıkıntısından değişik bişeyler yapmaya çalışırken
bu şekiller ortaya çıktı. Konadım yok belki ama hayalgücüm var
diye bi züğürt tesellisi içindeyim:)

Zemin  Claire's 29 numara çok uçuk bi yeşil
2 kat sürdüm tek kat yeterki koyuluğu sağlamadı
Üzerinde de şu flormarın nail artları var
iyi ki bu ince uçlu fırçalar var da bişeyler çizittirebiliyorum tırnağıma:)




                                                     Flormar Nail Art  NA07
                                                     Flormar Nail Art NA03
                                                     Claire' s 29

7 yorum:

  1. I like this nail art - and that you slanted the tip!

    YanıtlaSil
  2. ben bunu acayip begendim ellerine saglik =) cok temiz calismissin

    YanıtlaSil
  3. :)) Benim de konadım yok, ama hayal gücüm de yok :P Renkler birbirine güzel uymuş.

    YanıtlaSil
  4. Trincess beğenini kazanmama çok sevindim
    bunu bendeçok beğendim çok özenli duruyo aferim bana:)

    YanıtlaSil
  5. Başakcım teşekkür ederim. Biraz hayalgücü az el becerisi bişeyler çıkartıyo ortaya. ama bi konad set alıcam galiba:)

    YanıtlaSil
  6. ABOP (laquerlove on MUA)

    Thank you:))

    YanıtlaSil
  7. $eker gibi =)

    http://myneverland1c.blogspot.com/

    YanıtlaSil