29 Ekim 2010

Gizemli Mor...

Mor da kırmızı gibi en sevdiğim renklerden
Nasıl kırmızı oje olayını abarttıysam mor ojede de
pek aşşağı kalmamışım.
Alix Avien' in 168 numaralı moruna da bayılıyorum
Kıvamı koyu ve fazlasıyla opak.
Ben tırnağıma 2 kat sürmeden rahat edemediğim için
bunu da 2 kat sürdüm ama 1 katta yeterli olurdu.











Rimmelin matlaştırıcısını da uygulamadan duramadım.
Youknow olsa görmemişin matlaştırıcısı olmuş.....
diye çok sevgili özlü sözlerimizden birisini söylerdi:)
Napim hevesimi alana kadar cıvığını çıkarmaya niyetliyim:))



5 yorum:

  1. I like this color. I have Rimmel Matte topcoat as well :D

    YanıtlaSil
  2. Bu tarz tozlu gibi renkleri matlaştırıcıyla çok yakıştırıyorum ben :)

    YanıtlaSil
  3. ben de çok seviyorum
    siyah da hele müthiş duruyo:)
    kömürlükde sabahlamış gibi:))

    YanıtlaSil
  4. sen matı bırak da diğerlerine bak kuşum

    YanıtlaSil