9 Ocak 2011

Sonbahar Yaprakları...



golden rose 176

flormar neon N007
pastel 24
she 521

Uzun zamandır ara verdim bloguma
bu arada farkettim ki özlemişim.
tabi ara verdiğim dönem ojesiz kalmadım.
sadece epey birikim oldu hem oje hem yeni modeller konusunda
yaptığım herşeyi fotoğraflamaya çalıştım.
Bu modelde sünger baskı çalıştım
o kadar eğlenceli ve zevkli ki benim için
sünger baskı. tam bi tablo yaparmışcasına renklerin geçişi
tonların birbiriyle uyumunu yakalamak çok keyifli.
Söylemeden edemicem artık ben de konad sahibiyim
aslında yaklaşık 1 ay oluyo
sağolsun kankam you_know ve deniz' in yardımıyla.
onlar kadar iddalı olmam için çok çalışmam gerek
elim henüz tam anlamıyla yatkın değil
ama en kısa sürede
konad baskılarımı paylaşmak
için sabırsızlanıyorum:)

7 yorum:

  1. ben de deneyeceğim en kısa zamanda bu sünger baskıyı çok güzel görünüyor çünkü. yeni yazılarını bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim. gerçekten çok zevki sünger baskı yapmak. elimden geldiğince vakit ayırmaya çalışıcam bundan sonra:)

    YanıtlaSil
  3. Süngeri hala deneyemedim, görünce kıvranıyorum :))

    YanıtlaSil
  4. renk geçişleri çok güzel olmuş.tebrikler.

    YanıtlaSil
  5. renkler arasındaki geçiş süper olmuş :) Tebrikler:) Konad için de hadi güle güle kullan diyelim :)
    bana da beklerim laldillerinsesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. vay geçişler çok hoş olmuş eline sağlık =)

    YanıtlaSil